Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΣΤΑ
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek