Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΣΤΑ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva