Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
الموضوعات: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |