Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 658.8 ΣΤΑ
النسخة Unknown متاح  أحجز النسخة