Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Γούναρης, Σπύρος (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα: Rosili, 2003.
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658.8 ΓΟΥ
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность