Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Γούναρης, Σπύρος (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα: Rosili, 2003.
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 658.8 ΓΟΥ
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów