Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Γούναρης, Σπύρος (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα: Rosili, 2003.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

予約・返却請求 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
請求記号: 658.8 ΓΟΥ
所蔵 Unknown 利用可  予約する