Μάρκετινγκ υπηρεσιών /
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα:
Rosili,
2003.
|
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
658.8 ΓΟΥ |
---|---|
עותק Unknown | זמין ביצוע הזמנה |