Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Cur síos iomlán

Αποθηκεύτηκε σε:
Sonraí Bibleagrafaíochta
Príomhúdar: Γούναρης, Σπύρος (Údar)
Formáid: Leabhar
Teanga:Greek
Foilsithe: Αθήνα: Rosili, 2003.
Ábhair:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Sonraí sealbhúcháin ó ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: 658.8 ΓΟΥ
Cóip Unknown Ar fáil  Cuir Leabhar ar Coimeád