Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Γούναρης, Σπύρος (Auteur)
Format: Livre
Langue:Greek
Publié: Αθήνα: Rosili, 2003.
Sujets:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informations d'exemplaires de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: 658.8 ΓΟΥ
Exemplaire Unknown Disponible  Réserver