Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Γούναρης, Σπύρος (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα: Rosili, 2003.
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 658.8 ΓΟΥ
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus