Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Γούναρης, Σπύρος (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα: Rosili, 2003.
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 658.8 ΓΟΥ
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen