Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Γούναρης, Σπύρος (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα: Rosili, 2003.
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 658.8 ΓΟΥ
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”