Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Γούναρης, Σπύρος (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα: Rosili, 2003.
الموضوعات:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

تفاصيل المقتنيات من ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: 658.8 ΓΟΥ
النسخة Unknown متاح  أحجز النسخة