Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | |
---|---|
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek |
Foilsithe: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
Sraith: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
Ábhair: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Gairmuimhir: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
Cóip Unknown | Ar fáil Cuir Leabhar ar Coimeád |