Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας) |
---|---|
其他作者: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής) |
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
主题: |
相似书籍
-
Marketing I.
由: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
出版: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
由: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
由: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
出版: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
由: Dennison, Dell, 1948-
出版: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
由: Hopkins, Claude C., 1866-1932
出版: (1979)