Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Na minha lista:
Autor principal: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor) |
---|---|
Outros Autores: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Tradutor) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Marketing I.
por: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Publicado em: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
por: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
por: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Publicado em: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
por: Dennison, Dell, 1948-
Publicado em: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
por: Hopkins, Claude C., 1866-1932
Publicado em: (1979)