Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
Outros Autores: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Assuntos:

Registos relacionados