Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
保存先:
第一著者: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (著者) |
---|---|
その他の著者: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
主題: |
類似資料
-
Marketing I.
著者:: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, 等
出版事項: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
著者:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
著者:: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
出版事項: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
著者:: Dennison, Dell, 1948-
出版事項: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
著者:: Hopkins, Claude C., 1866-1932
出版事項: (1979)