Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Autore principale: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autore)
Altri autori: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Soggetti:

Documenti analoghi