Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Salvato in:
Autore principale: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autore) |
---|---|
Altri autori: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Traduttore) |
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Soggetti: |
Documenti analoghi
-
Marketing I.
di: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, et al.
Pubblicazione: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
di: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
di: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Pubblicazione: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
di: Dennison, Dell, 1948-
Pubblicazione: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
di: Hopkins, Claude C., 1866-1932
Pubblicazione: (1979)