Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Autor)
Otros Autores: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Traductor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Materias:

Ejemplares similares