Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Author)
Other Authors: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Translator)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Subjects:

Similar Items