Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing I.
ανά: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
ανά: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
ανά: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Έκδοση: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
ανά: Dennison, Dell, 1948-
Έκδοση: (1998) -
Επιστημονική διαφήμιση /
ανά: Hopkins, Claude C., 1866-1932
Έκδοση: (1979)