Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Housden, Matthew (Tác giả) |
---|---|
Tác giả khác: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Biên tập viên), Μοίραλη, Λούση (Thông dịch viên) |
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek English |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Loạt: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Bằng: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
Bằng: Wheeler, Alina
Được phát hành: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Bằng: Τζωρτζάκης, Κώστας, et al.
Được phát hành: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
Bằng: Dennison, Dell, 1948-
Được phát hành: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
Bằng: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Được phát hành: (1996)