Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Housden, Matthew (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Επιμελητής έκδοσης), Μοίραλη, Λούση (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Σειρά: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
ανά: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
ανά: Wheeler, Alina
Έκδοση: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
ανά: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Έκδοση: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
ανά: Dennison, Dell, 1948-
Έκδοση: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
ανά: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Έκδοση: (1996)