Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Kaydedildi:
Yazar: | Housden, Matthew (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Editör), Μοίραλη, Λούση (Çevirmen) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Seri Bilgileri: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Yazar:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
Yazar:: Wheeler, Alina
Baskı/Yayın Bilgisi: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Yazar:: Τζωρτζάκης, Κώστας, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
Yazar:: Dennison, Dell, 1948-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
Yazar:: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Baskı/Yayın Bilgisi: (1996)