Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Сохранить в:
Главный автор: | Housden, Matthew (Автор) |
---|---|
Другие авторы: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Редактор), Μοίραλη, Λούση (Переводчик) |
Формат: | |
Язык: | Greek English |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Серии: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
по: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
по: Wheeler, Alina
Опубликовано: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
по: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Опубликовано: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
по: Dennison, Dell, 1948-
Опубликовано: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
по: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Опубликовано: (1996)