Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Na minha lista:
Autor principal: | Housden, Matthew (Συγγραφέας) |
---|---|
Outros Autores: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Επιμελητής έκδοσης), Μοίραλη, Λούση (Μεταφραστής) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek English |
Publicado em: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Colecção: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
Por: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
Por: Wheeler, Alina
Publicado em: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Por: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
Publicado em: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
Por: Dennison, Dell, 1948-
Publicado em: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
Por: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Publicado em: (1996)