Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Housden, Matthew (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Redacteur), Μοίραλη, Λούση (Vertaler) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek English |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Reeks: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
door: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
door: Wheeler, Alina
Gepubliceerd in: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
door: Τζωρτζάκης, Κώστας, et al.
Gepubliceerd in: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
door: Dennison, Dell, 1948-
Gepubliceerd in: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
door: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Gepubliceerd in: (1996)