Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
保存先:
第一著者: | Housden, Matthew (著者) |
---|---|
その他の著者: | Ταλιαδώρου, Λουκία (編集者), Μοίραλη, Λούση (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
シリーズ: | Δυναμικά εργαλεία management
|
主題: |
類似資料
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
著者:: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
著者:: Wheeler, Alina
出版事項: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
著者:: Τζωρτζάκης, Κώστας, 等
出版事項: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
著者:: Dennison, Dell, 1948-
出版事項: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
著者:: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
出版事項: (1996)