Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
שמור ב:
מחבר ראשי: | Housden, Matthew (Συγγραφέας) |
---|---|
מחברים אחרים: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Επιμελητής έκδοσης), Μοίραλη, Λούση (Μεταφραστής) |
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek English |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
סדרה: | Δυναμικά εργαλεία management
|
נושאים: |
פריטים דומים
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
מאת: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
מאת: Wheeler, Alina
יצא לאור: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
מאת: Τζωρτζάκης, Κώστας, κ.ά.
יצא לאור: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
מאת: Dennison, Dell, 1948-
יצא לאור: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
מאת: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
יצא לאור: (1996)