Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
Enregistré dans:
Auteur principal: | Housden, Matthew (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Ταλιαδώρου, Λουκία (Éditeur intellectuel), Μοίραλη, Λούση (Traducteur) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek English |
Publié: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
Collection: | Δυναμικά εργαλεία management
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
par: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
par: Wheeler, Alina
Publié: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
par: Τζωρτζάκης, Κώστας, et autres
Publié: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
par: Dennison, Dell, 1948-
Publié: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
par: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
Publié: (1996)