Επιτυχημένη έρευνα αγοράς : σε μια εβδομάδα /
Οι πληροφορίες που είναι γεμάτες ουσία αποτελούν κλειδί για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να συγκεντρώσετε αποτελεσματικά τις πληροφορίες που απαιτούνται για τη λήψη σωστών αποφάσεων με στόχο το κέρδος και την αναγνώριση των ικανοτήτων σας....
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Housden, Matthew (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Ταλιαδώρου, Λουκία (المحرر), Μοίραλη, Λούση (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek English |
منشور في: |
Αθήνα :
Anubis,
1993
|
سلاسل: | Δυναμικά εργαλεία management
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς : πανεπιστημιακές παραδόσεις
بواسطة: Τσακλάγκανος, Άγγελος Α. -
Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team /
بواسطة: Wheeler, Alina
منشور في: (2013) -
Μάρκετινγκ μάνατζμεντ : η ελληνική προσέγγιση : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
بواسطة: Τζωρτζάκης, Κώστας, وآخرون
منشور في: (1996) -
Διαφήμιση για όλους : αποτελεσματική και ανέξοδη προβολή για την αναπτυσσόμενη επιχείρηση
بواسطة: Dennison, Dell, 1948-
منشور في: (1998) -
Διαφήμιση και το νόημα του χώρου /
بواسطة: Σταυρίδης, Σταύρος Εμμ., 1957-
منشور في: (1996)