Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả khác: Thomas, Michael J. (Biên tập viên), Σαρρής, Νίκος (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Έλλην, c2001
Phiên bản:4η έκδ.
Những chủ đề:

Những quyển sách tương tự