Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Beste egile batzuk: Thomas, Michael J. (Argitaratzailea), Σαρρής, Νίκος (Itzultzailea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edizioa:4η έκδ.
Gaiak:

Antzeko izenburuak