Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Μπάλτας, Γεώργιος (Autor), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Greek |
Vydáno: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Témata: |
Podobné jednotky
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
Autor: Σιώμκος, Γιώργος
Vydáno: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Autor: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
Vydáno: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
Autor: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., a další
Vydáno: (2002) -
Marketing I.
Autor: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, a další
Vydáno: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Autor: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
Vydáno: (2005)