Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /
Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Μπάλτας, Γεώργιος (مؤلف), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Συμπεριφορά καταναλωτή & στρατηγική μάρκετινγκ /
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (2002) -
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
بواسطة: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ.
منشور في: (2001) -
Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing : εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων στόχου means end chains στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια /
بواسطة: Φωτόπουλος, Χρήστος Β., وآخرون
منشور في: (2002) -
Marketing I.
بواسطة: Μυλωνάκης, Ιωάννης Α., 1955-, وآخرون
منشور في: (1999) -
Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
بواسطة: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ.
منشور في: (2005)