Συμπεριφορά καταναλωτή : αρχές, στρατηγικές, εφαρμογές /

Η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει εξαιρετική σημασία για τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ. Και τούτο γιατί αυτή συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι οι οποίοι δημιουργούν την τελική ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό το βιβλίο αποσκοπεί α...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلفون الرئيسيون: Μπάλτας, Γεώργιος (مؤلف), Παπασταθοπούλου, Πολίνα (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Rosili, 2003.
الموضوعات:

مواد مشابهة