Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /

Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
主要な著者: Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ. (著者), Σιώμκος, Γεώργιος Ι. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Γκιούρδας, 2005..
主題:

類似資料