e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Сохранить в:
Главный автор: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Редактирование: | 2η έκδ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
по: Laudon, Kenneth C., 1944-, κ.ά.
Опубликовано: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
по: Galbraith, Jay 1939-2014
Опубликовано: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
по: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Опубликовано: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
по: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Опубликовано: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
по: Σιώμκος, Γιώργος
Опубликовано: (2004)