e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
שמור ב:
מחבר ראשי: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας) |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
פריטים דומים
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
מאת: Laudon, Kenneth C., 1944-, κ.ά.
יצא לאור: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
מאת: Galbraith, Jay 1939-2014
יצא לאור: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
מאת: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
יצא לאור: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
מאת: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
יצא לאור: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
מאת: Σιώμκος, Γιώργος
יצא לאור: (2004)