e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
ανά: Laudon, Kenneth C., 1944-, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
ανά: Galbraith, Jay 1939-2014
Έκδοση: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
ανά: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
Έκδοση: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
ανά: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
Έκδοση: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
ανά: Σιώμκος, Γιώργος
Έκδοση: (2004)