e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Βλαχοπούλου, Μάρω (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : διοίκηση της ψηφιακής επιχείρησης /
بواسطة: Laudon, Kenneth C., 1944-, وآخرون
منشور في: (2008) -
Σχεδιασμός πολύπλοκων οργανώσεων /
بواسطة: Galbraith, Jay 1939-2014
منشور في: (2006) -
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης : από τη θεωρία στην πράξη /
بواسطة: Υψηλάντης, Παντελής Γ.
منشور في: (2001) -
Μεθοδολογίες ανάλυσης και σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων /
بواسطة: Κιουντούζης, Ευάγγελος Α.
منشور في: (2009) -
Στρατηγικό μάρκετινγκ /
بواسطة: Σιώμκος, Γιώργος
منشور في: (2004)