Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658.8 ΣΤΑ
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera