Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658.8 ΣΤΑ
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность