Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Autor principal: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Συγγραφέας)
Formato: Livro
Idioma:Greek
Publicado em: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Assuntos:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalhes do Exemplar ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: 658.8 ΣΤΑ
Cód. Barras: Unknown Disponível  Localização