Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Hasła przedmiotowe:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Szczegóły zapisu ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sygnatura: 658.8 ΣΤΑ
Egzemplarz Unknown Dostępne  Zamów