Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |