Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (Tekijä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 658.8 ΣΤΑ
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus