Μέθοδοι έρευνας αγοράς /
Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...
Tallennettuna:
Päätekijä: | |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα:
Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης,
2005.
|
Aiheet: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: |
658.8 ΣΤΑ |
---|---|
Nide Unknown | Saatavissa Tee varaus |