Μέθοδοι έρευνας αγοράς /

Η κύρια λειτουργία της έρευνας αγοράς (marketing research) είναι να παρέχει στα διοικητικά στελέχη τις πληροφορίες εκείνες που θα τους βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων. Για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος κατά τη λήψη των αποφάσεων αυτών, οι πληροφορίες πρέπει να διατίθενται έγκαιρα, με ακρίβεια κα...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Σταθακόπουλος, Βλάσης Μ. (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, 2005.
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 658.8 ΣΤΑ
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen