Μάρκετινγκ υπηρεσιών /

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και αναλύει τις διαφορές μεταξύ προϊόντων και υπηρεσιών. Τονίζει τα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών και τις ταξινομεί σε διάφορες κατηγορίες. Αναφέρεται στην ανάπτυξη της αγοράς των υπηρεσιών όπως: του τουρισμού, της εστίασης, της...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Γούναρης, Σπύρος (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα: Rosili, 2003.
Témata:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Informace o exemplářích z: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΓΟΥ
Jednotka Unknown Dostupné  Požadavek