Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /

Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Μπουτσούκη, Χριστίνα (Συγγραφέας)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2015
丛编:Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ; 8
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 658 ΜΠΟ
复印件 Unknown 可用  预订