Προγραμματισμένες και παρορμητικές αγορές : η επίδραση του περιβάλλοντος στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφορας /
Το περιβάλλον ενός καταστήματος αποτελείται από πολλά στοιχεία, όπως είναι η διάταξη του καταστήματος, οι μυρωδιές, η μουσική και τα άτομα που βρίσκονται μέσα στο κατάστημα όπως οι υπάλληλοι και οι πελάτες. Οι μεταβλητές του περιβάλλοντος, όταν οι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα, επηρεάζου...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Θεσσαλονίκη :
University Studio Press,
2015
|
丛编: | Θέματα επικοινωνίας και μάρκετινγκ ;
8 |
主题: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: |
658 ΜΠΟ |
---|---|
复印件 Unknown | 可用 预订 |